Як організувати роботу підприємства, де неможливо забезпечити дистанційний режим роботи
Як організувати роботу підприємства, де неможливо забезпечити дистанційний режим роботи
До таких підприємств, зокрема, належать: заводи, фабрики, виробничі підприємства, станції технічного обслуговування, автомобільні мийки та зоомагазини тощо.
Отже, керівникам таких підприємств необхідно забезпечити наступні профілактичні та протиепідемічні заходи:
- вирішити питання організованого перевезення працівників на їхні робочі місця;
- забезпечити вхідний санітарний контроль;
- проводити роз’яснювальну роботу з працівниками щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів серед працівників;
- забезпечити працівників, які мають найбільший контакт із відвідувачами, засобами індивідуального захисту (із розрахунку: 1 медична маска на 3 години роботи на особу та 1 флакон (100 мл) спиртовмісного антисептика на 1 особу на зміну (до 12 годин), провести навчання з використання та знешкодження відпрацьованих масок, серветок та встановити контроль за дотриманням правил;
- забезпечити дотримання дистанції працівниками, які мають найбільший контакт із відвідувачами, як мінімум 1 метра або встановити захисні екрани для захисту працівників; - збільшити кратність проведення дезінфекційних заходів (вологі прибирання з використанням дезінфікуючих засобів у приміщеннях, особливо в місцях найбільшого контакту з поверхнями: ручки дверей, місця загального користування, санвузли, тощо).
- дотримуватися нормативних показників температури повітря та забезпечувати наскрізне провітрювання приміщень;
- не допускати до роботи осіб з ознаками інфекційного захворювання;
- виділити приміщення для тимчасової ізоляції осіб із ознаками захворювання;
- у разі виявлення працівника з ознаками респіраторного інфекційного захворювання, вжити заходів для його ізоляції від здорових осіб та негайно повідомити про цей випадок заклад охорони здоров’я;
- обмежити масові заходи в закритих приміщеннях;
- забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило, одноразові рушники, серветки тощо);
- забезпечити медичні пункти (за наявності) необхідними засобами та обладнанням (термометрами, бактерицидними випромінювачами, дезінфекційними та антисептичними засобами, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту тощо).
Для відвідувачів необхідно також забезпечити вхідний санітарний контроль та можливість використання спиртовмісних антисептиків.
Довідково.
Забезпечення вхідного санітарного контролю здійснюється шляхом:
- візуального огляду (загальний стан, ознаки лихоманки, наявність ознак гострого респіраторного захворювання – кашель, чхання, нежить);
- за необхідності, проведення температурного скринінгу (вимірювання температури тіла безконтактним термометром);
У разі виявлення особи із ознаками гострого респіраторного захворювання, підвищенням температури тіла, така особа не допускається до відвідування закладів та скеровується до сімейного лікаря за місцем обслуговування.
Для дезінфекції необхідно використовувати стандартні дезінфекційні засоби, які зареєстровані в Україні відповідно до законодавства та мають чинне Свідоцтво про державну реєстрацію. Необхідно дотримуватись інструкції до кожного окремого дезінфекційного засобу.
За правовими консультаціями можна звертатись до відділу «Теребовлянське бюро правової допомоги»:
- контактний телефон: +380682452122, +380682372512;
- напишіть на нашу електронну пошту: terebovlianske@legalaid.te.ua
- зателефонувати на безкоштовний номер системи БПД 0 800-213-103,
- скористатися правничою вікіпедією WikiLegalAid - https://wiki.legalaid.gov.ua